18-09-2018 Kell:17:19
Kasutaja: K94K
Pealkiri: Re: RYDS 500 HT - K94K

Sisu: Jalga seest tühjaks ei tehtud kuna mõra jäi tihenditest ja muudest asjadest piisavalt kaugele.

Uurin selle nädala jooksul, kas tal huvi oleks veel neid teha - asub muidu kuressaares.

Aga mandrilt kui hindasi uurisin, siis teise hea pakkumise sain ka siit kohast - https://nommekeevitaja.ee/
Remondi tööks hinnati 60-80€, kodu juurest sain natukene soodsamalt.


Vahepeal sain siin ka igasugust varustust kokku ostetud.

Aga peamised asjad:

Raadiojaamaks tuli Baofeng UV-9R, tundub ok. Paukvest, päästerõngas + nööri ja muid vajalike vahendeid ( ja igasugust träni).

Hetkel puudu on veel raketid ja plotter.

Esialgu proovin navionicsi appiga asja ära ajada.



18-09-2018 Kell:16:57
Kasutaja: Joosep777
Pealkiri: Re: Viinistu sadam?

Sisu: Kas kellegil on ka värskemat infot Viinistu slipi kohta? Kas on tasuline ning mis olukorras slip on?



18-09-2018 Kell:16:32
Kasutaja: PriitA
Pealkiri: Re: RYDS 500 HT - K94K

Sisu: Kas jala keevitamiseks pidi seest tühjaks tegema?
Kas soovitad keevitajat? Kontakti küsiks võimalusel.



18-09-2018 Kell:13:32
Kasutaja: EvelynYachting
Pealkiri: Re: M: Purjejaht ETAP 37s (2004)

Sisu: ETAP on Belgia päritolu käsitööjaht (nii “käsitöö" kui seeriatootmises teha saab). Praktiliselt kõik on tehtud in-house. Uppumatuks teeb ETAP-i see, et kere on kahe koorikuga, mille vahel on closed-cell polyurethane foam. Seega ideaalne jaht nendele, kes soovivad merekindlust. Siin üks toonane review:
https://www.sailmagazine.com/boats/etap-37s

Muide, erinevaid ETAP-i mudeleid on korduvalt proovitud jõuga ära uputada, aga edutult. Isegi kui korgid põhjast võtta (st eemaldada andurid või avada kingstonid), siis jookseb vööni vett täis ja seilab reipalt edasi. Siin üks viide 21-jalase ETAP-i kohta:
https://www.yachtingmonthly.com/gear/tr ... boat-31338

Topeltkere annab talle nii erakordse jäikuse, võimsa mürasummutuse, kui ka termoisolatsiooni. Kui tänapäevased masstootmise jahid hakkavad juba 5 aastaga ikkagi silmnähtavalt väsima, siis sellel alusel võiks öelda, et on alles sissesõit tehtud. Jah, ta maksab kasutatuna ca 30% rohkem kui main stream jahid, aga seal on kvaliteedis ka väga suur põhjus selleks.

Seda jahti on maniakaalselt hästi hoitud. Paat on nii laitmatus korras, kui üks 2004. aasta paat saab olla. Muide, see on single-handed settingus valmis ümber maailma purjetamiseks.



18-09-2018 Kell:13:22
Kasutaja: EvelynYachting
Pealkiri: M: Purjejaht BAVARIA 45 Cruiser (2010)

Sisu: Pilt



18-09-2018 Kell:13:19
Kasutaja: EvelynYachting
Pealkiri: M: Purjejaht ETAP 37s (2004)

Sisu: Pilt



18-09-2018 Kell:13:15
Kasutaja: EvelynYachting
Pealkiri: M: Purjejaht DUFOUR 525 Grand Large (2012/2018)

Sisu: Pilt



18-09-2018 Kell:12:01
Kasutaja: lauri-m
Pealkiri: Re: Võhik küsib ostunõu

Sisu: Aastaid tagasi paadivõhikuna vee-maailma sisenedes võtsin just nimelt sinu selle sama soovituse endale aluseks esimese paadi valikul. Pimesi usaldades ei pidanud otsuses pettuma. Minu esimene paat 91 aastal tehasest komplekteeritud 2T Yamahaga on veel tänagi originaal konditsioonis ning sõidus ja peab tõdema, et vaatamata vanusele on see tõesti töökindel ja murevaba mootor olnud.
Aga kui primaarne oleks olnud lõbu-faktor, siis eelarve piires oleks tõenäoliselt otsustanud riskida suurema mootori kasuks. Isegi täna julgeks selle sammu astuda. 4000 eest on seal "asja" enam kui küll, lihtsalt tuleb oma hirmudele vastu seista :D Teisalt, sellise paadi siin edasi müümine sama või suurema hinnaga ei tohiks olla probleem. Seevastu mina oma esimese paadi võin vaid edasi kinkida või pärandada kuna müük ei oleks otstarbekas.
Selle Vatori sihtgruppi kuulub tõenäoliselt mõni noor kes just paadikoolist tulnud ja kes kevadel emotsiooni ajel esimese "kiire" paadi ligi võtab, et sõpradega vee peale pääseda. Sügisel lükkab jälle müüki kuna tuhin möödas kas suurte kulutuste tõttu või hakkab praktilisemalt mõtlema. Kumbki pole paha variant, lihtsalt tuleb omal selgeks teha, mida sellest ostust ootad.



17-09-2018 Kell:18:56
Kasutaja: sti
Pealkiri: M: Tristan 345 Sedan 1999, uus mootor

Sisu: Tere,

Kolleeg müüb: Tristan 345 Sedan 1999, mis on hästi hoitud ja sellele on paigaldatud uus mootor-sõitnud 245 tundi:
https://www.nettivene.com/moottorivene/tristan/741854
Kui on huvi, siis lisainfot saab privaatsõnumiga.



17-09-2018 Kell:18:14
Kasutaja: Viking
Pealkiri: Re: Võhik küsib ostunõu

Sisu:
lauri-m kirjutas:
Minu eelnevalt postitatud lingis nähtav Vator on ikka veel Helsingis saadaval. 4000 eest 5 meetrine paat hüdrorooli, el trimmilabade ning 150hp mootoriga :twisted: Tõsi tent väidetakse olevat kehvapoolne aga sellises suuruses paadiga sa tõenäoliselt katte all ei sõidagi. Esimene osa ehk tuulevarjuks on korralik olemas. Sadama ja seisukate tehakse siin ca 200 euriga olemasolevate nuppude külge. Kui mul juba poleks sarnast paati, siis tooks selle endale lõbusõiduks ära. Ideaalne tuubi/suuska/lauda kalda lähedal järgi lohistada. Ja ega merel kannatab iga paadiga sõita, vahet pole mis nime kannab. Selles osas need 4-5 meetrised paadid kõik ühstmoodi kapriissed, et ilma peab valima.


Selle mootori suhtes olen küll ülikriitiline. Tegemist on Evinrude esimese põlvkonna otsepritsega Ficht mootoriga. Tõeline õnnetus ja seda oli ta juba uuest peast. Hilisem BRP E-Tec on hea. Kui esimest paati ostate piiratud eelarvega, vaadake parem vanemate 2-taktiliste Yamahade poole. Alates 1984 ja ülespoole.
Kui selline päris läbi aetud ei ole, sõidab ta veel 20 aastat ilma eriliste probleemideta.